10 Aiskrim Berperisa Pelik

0

10 Aiskrim Berperisa Pelik:

Kali ni jom tengok 10 aiskrim berperisa pelik. Bila tengok, macam-macam perasaan. Loya, geli, tepuk dahi.

1) Perisa dakwat sotong – Jepun

Bukan je dibuat aiskrim. Tapi dah macam-macam makanan berasaskan dakwat sotong. =_=!

2) Perisa bakon (hirisan daging babi) Р Amerika

Sesungguhnya orang Amareka tak boleh meninggalkan babi dalam setiap makanannya. Berhati-hatilah… =_=!

3) Perisa kepak ayam goreng – Jepun *Gambar tidak wujud

Ayam goreng pun boleh…. =_=!

4) Perisa susu ibu – United Kingdom

Sekali tengok macam perisa vanilla. Sesuai untuk bayi baru lahir. *Tetibe je =_=!

5) Perisa foie gras (hati angsa) – Perancis

Foie gras ni makanan mewah kat Perancis. Tapi kenapa mesti dijadikan aiskrim… =_=!

10 Aiskrim Berperisa Pelik

6) Perisa Viagra – Itali

Warna dia nampak menarik. Aiskrim yang mampu menyetimkan lelaki. =_=!

7) Perisa Haggis (usus kambing biri-biri) – United Kingdom

Jadahnyaa…. =_=!

8) Perisa Akutaq (lemak haiwan, beri, gula, ikan rebus) – Alaska

Err…. no komen. =_=!

9) Perisa arang – Jepun

Ha’ah. Arang hak korang selalu buat BBQ tu. Adoii peliknya… =_=!

10) Perisa daging kuda – Jepun

Gambar atas tu bukan aiskrim tapi daging kuda. Cuba bayangkan aiskrim itu dengan warna yang sama. =_=!

Kalau makan aiskrim kat obersi, sila berhati-hati kang makan perisa yang pelik kang, muntah pulak. Haha…

10 Aiskrim Berperisa Pelik 

Komen anda?

Komen

Leave A Reply

Your email address will not be published.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More